MPathy Index 2.0, the new barometer of the brand-consumer relationship measured through empathy

acum 5 ore 8

MullenLowe Romania launches the MPathy Index 2.0, the new barometer of the brand-consumer relationship measured through empathy, Raluca Ionescu contributor Nine O’Clock 

On this occasion, the agency also presents HeartCore, a proprietary tool that converts insights from the Index into concrete actions to increase brand empathy
Bucharest, 3th July 2025
The Mpathy Index, the only study in Romania that measures how consumers perceive brand empathy, is back in a new edition by MullenLowe Romania, in partnership with Path and iSense Solutions.
The second analysis comes with important news: insights from 3 new categories analyzed – retail, banking and healthcare – alongside the 6 already known areas of the FMCG industry (beer, sweets, soft drinks, dairy, cosmetics, detergents and home care).
The top most empathetic brands in Romania include players that have managed to create real and lasting connections with their ...

Sursa: https://nineoclock.ro/2025/07/03/mpathy-index-2-0-the-new-barometer-of-the-brand-consumer-relationship-measured-through-empathy/

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.