
Agenția prezintă cu această ocazie și HeartCore, un tool proprietar care convertește insight-urile din Index în acțiuni concrete pentru creșterea empatiei brandurilor Indexul Mpatiei, singurul studiu din România care măsoară modul în care consumatorii percep empatia brandurilor, revine într-o nouă ediție semnată MullenLowe România, în parteneriat cu Path și iSense Solutions. Cea de-a doua analiză […]
Articolul MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei a fost publicat prima dată în Sursa: https://curierulnational.ro/mullenlowe-romania-lanseaza-indexul-mpatiei-2-0-noul-barometru-al-relatiei-brand-consumator-masurat-prin-prisma-empatiei/ Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.