The active entertainment component within shopping malls in Romania was valued at EUR28-30 million in 2024, almost three times higher than in 2019, according to a study by Nhood, an integrated real estate services and solutions company present in 10 European countries, including Romania.
Nhood Romania: Active Entertainment Market In Shopping Malls Hit EUR30M In 2024, Nearly Triple vs 2019 Level
The active entertainment component within shopping malls in Romania was valued at EUR28-30 million in 2024, almost three times higher than in 2019, according to a study by Nhood, an integrated real estate services and solutions company present in 10 European countries, including Romania.
Sursa: https://www.zfenglish.com/companies/retail-consumer/nhood-romania-active-entertainment-market-in-shopping-malls-hit-22961303
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.

acum 4 saptamani
21






















English (US) ·
Romanian (RO) ·