Pagina de TikTok a lui Nicușor Dan a devenit extrem de populară peste noapte. Candidatul independent recunoaște că a pus la bătaie sume uriașe de bani pentru campania pe internet, care adună zeci de milioane de afișări. Spune că echipa sa este formată din 4 persoane care filmează și publică videoclipurile.
„Am învățat și noi niște lucruri, față de campania electorală de la Primăria Capitalei. Am învățat că pe TikTok trebuie să faci niște filme într-un anumit fel, să ai bucățele foarte mici care să dea o imagine de dinamism. Am angajat o echipă de TikTok, care iată că se descurcă foarte bine. Campania pe TikTok, de ordinul 10-15.000 de euro, doar munca acestei echipe.”, a declarat Nicușor Dan.
Nicușor Dan susține că pagina sa a crescut organic, pe baza implicării oamenilor. Totuși, propaganda făcută de Nicușor Dan nu face obiectul vreunei anchete, așa cum s-a întâmplat în cazul candidatului interzis de sistem Călin Georgescu. Mai mult, edilul face acuzații fără a aduce do...