Noi frontiere ale marketingului: Ikea s-a apucat de satira politică

acum 11 luni 64
Cazul care l-a implicat pe Vítor Escária (75.800 de euro găsiţi într-o bibliotecă din biroul său) şi a dus la doborârea guvernului a „inspirat” multinaţionala suedeză.

Sursa: http://www.mediafax.ro/social/noi-frontiere-ale-marketingului-ikea-s-a-apucat-de-satira-politica-22237527

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.