Programele de formare pentru profesorii care predau educaţie financiară în învăţământul preuniversitar ar putea include şi elemente privind modul în care utilizatorii de servicii bancare trebuie să se ferească de fraude. Preşedinta Asociaţiei Române a Băncilor (ARB), Gabriela Folcuţ, afirmă că se ia în calcul introducerea acestui aspect în condiţiile în care tot mai mulţi elevi au carduri bancare şi pot deveni ţinte ale infractorilor cibernetici.
Programul acreditat la Ministerul Educaţiei prin care sunt pregătiţi profesorii care predau la clasele a opta elemente de educaţie financiară ar putea include elemente legate de fraudele bancare şi de modul în care elevii se pot feri de acestea.
„Copiii învaţă despre bugete, învaţă despre credite, învaţă despre economisire, învaţă despre producător, consumator, rolul fiecăruia în societate, puţină istorie a banilor, despre carduri şi partea bună este că, având în vedere tentativele din ce în ce mai numeroase de fraude, ne-am pro...