Noua campanie de „marketing” marca AUR-Simion. Ce spun martorii din zonele afectate de inundații despre „ajutorul” oferit de voluntarii lui George Simion

acum 15 ore 6
Fotograful Cătălin Urdoi a scris pe Facebook despre campania de imagine pe care AUR și George Simion o duc zilele acestea la Broșteni, o zonă grav afectată de inundații, și despre modul în care „suveraniștii” mint că s-au mobilizat „din prima clipă”, în realitate lăsând voluntarii nepartidici să ajute la curățarea curților inundate. Totodată, Cătălin Urdoi a postat și o serie de mesaje cu mărturii ale oamenilor din zonă, care arată că „operațiunea” AUR în ...

Sursa: https://ziare.com/partidul-aur/campanie-marketing-aur-simion-brosteni-inundatii-1956459

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.