Noua găselniță a producătorilor ca să mai scumpească marfa din magazin. Ce este „upflation”, fenomenul prin care se încearcă păcălirea consumatorilor
acum 4 luni
16
După „shrinkflation”, „upflation” este un nou trend prin care companiile de retail încearcă să recupereze vânzările mai scăzute ale anumitor produse, în special în zona de cosmetice și îngrijire personală, scrie Bloomberg.
Upflation este descrisă ca practica de rezolvare a unor pseudonevoi prin produse aparent noi, introduse la prețuri mai mari. De exemplu, produsele introduse în zona de antiperspirante și deodorant sunt menite pentru întregul corp și costă dublu față de cele tradiționa...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.