Noua politică a unui lanț de supermarketuri impusă angajaților pentru interacțiunea cu clienții. Ce este regula 10-4

acum 2 ore 9
În marile lanțuri de supermarketuri, experiența clienților a devenit la fel de importantă ca produsele pe care le vând. Angajații sunt adesea instruiți cum să interacționeze cu cumpărătorii — când să salute, când să zâmbească și cum să fie cât mai prietenoși — pentru a crea o atmosferă plăcută și a încuraja loialitatea clienților.

Sursa: https://ziare.com/supermarket/noua-politica-lant-supermarketuri-impsa-angajati-interactiune-clienti-ce-este-regula-10-4-1976824

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.