Însoțit la cumpărături de Lucian Bode, lider de frunte al PNL, Nicolae Ciucă o ia pe urmele premierului și inspirat de succesul ultimelor incursiuni ale acestuia își încearcă norocul și imaginea întâi în piață. Printre oameni simpli, dar cel mai siguri electorat, care ce spun aia și fac.
Mai o ceapă, mai o vorbă, uite-așa îi ascultă și le dă dreptate. Liderul PNL e-n campanie, ce mai! Postează și pe Facebook și nu ca să vadă tot poporul, ci doar, așa, pentru că ”piețele au fost dintotdeauna centrele vii ale comerțului în comunitățile rurale, locul unde se deschide dialogul”. Cam nevorbit, pesemne, dar și cu ceva rost de campanie, că cine se pricepe să taie mai bine o panglică decât el.
”Piețele au fost dintotdeauna centrele vii ale comerțului în comunitățile rurale, dar și locul unde se deschide dialogul. La Șimleul Silvaniei, piața istorică a fost renovată, iar astăzi, mulțumită administrației liberale de aici, oamenii care vin cu mâinile crăpate de muncă nu mai trebuie să stea iarna în frig sau vara în soare”, explică Ciucă.
”Cristian Lazăr este unul dintre cei mai tineri primari din țară și a demonstrat tuturor că se poate, atunci când există colaborare între primărie, Consiliul Județean și guvern. Îl felicit pentru rezultatele care se văd astăzi în toată comunitatea”, mai scrie liderul PNL, în postare într-o.
Că Nicolae Ciucă îi soarbe cuvintele din gură premierului nu mai este doar o supoziție, căci aflat la fața locului a vorbit la fel de frumos ca acesta despre produsele românești, o ”scumpete” nu alta.
„Am văzut aici bucuria sinceră a oamenilor pentru noua piață, dar eu îmi doresc ca aceasta să fie o normalitate în toate localitățile României. Producătorii locali trebuie să primească tot sprijinul autorităților, pentru că promovarea produselor românești este garanția că pe mesele noastre ajung alimente proaspete și de calitate, direct din inima satelor și a orașelor”, a conchis liderul PNL.
The post O campanie bună începe întotdeauna cu o ceapă bună appeared first on Cotidianul RO.