Compania menționează că, de aproape 10 ani, există o decizie favorabilă a Curții Internaționale de Arbitraj, care însă nu a fost implementată până în prezent, scria în decembrie De Telegraaf, cel mai influent ziar din Olanda.
Multraship BV a fost printre entitățile care au cerut autorităților de la Haga să se opună inițial aderării României la Schengen. Cu toate acestea, după publicarea articolului în presa olandeză, Olanda a consimțit la admiterea României în Schengen. Totuși, compania afirmă că România nu ar trebui să fie acceptată în OCDE din cauza neplății datoriilor.
Compania, care dispune de o flotă formată din 60 de nave, a fost implicată în salvarea complexă a epavei navei ucrainene Rostok pe Dunăre, în România, în 2004. Directorul general Leendert Muller a declarat că așteaptă în continuare să primească banii datorați.
„A existat o dispută cu privire la factura lucrărilor suplimentare, deoarece procedura de licitație nu a specificat în mod corespunzător co...