Doi elvețieni consideră că au fost victimele unei erori costisitoare din partea SWISS după o călătorie în Thailanda, în timpul căreia au fost nevoiți să acopere cheltuieli neprevăzute în valoare de 2.466 de euro de fiecare. Ei dau vina pe un simplu schimb de replici cu o însoțitoare de bord și solicită să li se ramburseze banii, relatează Blick, parte a trustului Ringier.
Pe 1 noiembrie, Jim I. și Malewan R. s-au prezentat la aeroportul din Zürich pentru o călătorie către Bangkok, cu escală la Roma, rezervată online prin intermediul unei agenții de turism. Cei doi prieteni s-au îmbarcat într-un zbor al companiei aeriene SWISS - acum sub proprietate germană - către capitala Italiei.
Fiecare dintre ei avea câte o valiză de 23 de kilograme, iar Jim avea și un bagaj de mână cu calmantele sale. „Am fost printre ultimii pasageri care s-au îmbarcat în avion”, a declarat bărbatul de aproximativ 30 de ani pentru Blick. „O însoțitoare de bord mi-a luat valiza și mi-a s...

acum 1 ora
8



_707d10e36e.jpg)


















English (US) ·
Romanian (RO) ·