O sticlă de vin vândută cu doar 1 eurocent la Lidl stârnește controverse în Franța

acum 14 ore 4

O controversă neobișnuită a izbucnit recent într-un supermarket Lidl din Sérignan, sudul Franței, unde o sticlă de vin rosé Côtes de Gascogne a fost etichetată cu prețul șocant de 0,01 euro. Această ofertă a stârnit reacții puternice atât din partea clienților, cât și a producătorilor locali de vin.


Prețul incredibil de scăzut era parte a unei „Oferte Flash”, valabilă între 8 decembrie și 18 ianuarie, redus de la prețul inițial de 2,99 euro. Această tactică de marketing a atras atenția presei naționale, inclusiv a postului France 2.


O echipă de jurnaliști de la France 2 a intervievat clienții la ieșirea din magazin, obținând o gamă variată de opinii. Unii și-au exprimat nedumerirea față de strategia de vânzare aparent neprofitabilă.


„Nu înțeleg cum pot vinde o sticlă la prețul ăsta”, a declarat un client. Alții au considerat prețul ca fiind ofensator pentru producătorii de vin, o mamă a unui viticultor afirmând: „Nu este corect”.


În fața ...

Sursa: https://www.libertatea.ro/stiri/o-sticla-de-vin-vanduta-doar-cu-1-eurocent-la-lidl-starneste-controverse-in-franta-5558122

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.