Pană la aplicaţia şi serviciile online ale Nationwide, mii de clienţi afectaţi

acum 5 ore 1

Mediafax

Clienţii Nationwide nu şi-au putut accesa conturile prin aplicaţia de mobil sau internet banking începând de marţi, ora 15:00 (ora locală), potrivit datelor de pe platforma Downdetector, unde aproape 2.000 de persoane au raportat defecţiuni.

Potrivit Sky News, instituţia financiară şi-a cerut scuze pentru problemele apărute şi a transmis că lucrează pentru remedierea situaţiei „cât mai repede posibil”.

În ciuda blocajului online, tranzacţiile de tip direct debit şi ordinele permanente funcţionează normal, iar clienţii pot utiliza cardurile pentru plăţi, retrageri de numerar şi pot primi bani în conturi.

Într-o primă informare, Nationwide a precizat că „unii clienţi” întâmpină dificultăţi de acces şi i-a sfătuit pe utilizatori să reîncerce mai târziu.

Penele de sistem din sectorul bancar britanic au intrat recent în atenţia Comisiei pentru Trezorerie din Parlament, după ce mai multe bănci de pe high st...

Sursa: https://www.mediafax.ro/externe/pana-la-aplicatia-si-serviciile-online-ale-nationwide-mii-de-clienti-afectati-23608191

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.