Universitatea Politehnica București vrea să promoveze postul TV de știri Euronews România, pe care îl deține, printr-o campanie estimată la 3,8 milioane de lei, potrivit unui anunț în acest sens publicat pe portalul achizițiilor publice, scrie G4Media.ro.
Achiziția realizată de Politehnica, universitate care este finanțată și de la bugetul de stat, se va realiza prin licitație deschisă și implică încheierea unui acord-cadru.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 decembrie.
În cazul semnării acestui contract, banii se vor duce pe:
Servicii de publicitate prin distribuire de mesaje tip SMS, valoare estimată 270.000 de lei;
Servicii de publicitate prin distributie spot publicitar într-o retea de ecrane LED - 600.000 de lei;
Servicii de publicitate prin Panouri outdoor - 750.000 de lei;
Servicii de publicitate prin panouri OUTDOOR STB - 420.000 de lei;
Servicii de publicitate prin panouri INDOOR METROREX - 1.836.000 de lei.
Canalul de știri Euronews România are o audiență foarte mică. Potrivit Pagina de Media, în lunile septembrie și octombrie, Euronews s-a clasat de-abia pe locul 73 în topul posturilor de televiziune, la nivel național, după media zilnică de telespectatori (aproximativ 2.000 de telespectatori).
Euronews România a început să emită în luna mai 2022.
Foto: 123rf.com