Povestea singurei rețele de tramvai înființate după Revoluție, DEMOLATĂ după 35 de ani. Istorie acoperită de asfalt și vagoane vândute la fier vechi

acum 1 luna 14

Povestea singurei rețele de tramvai inaugurată după Revoluție se demolează. Mai mult decât atât, vagoanele tramvaiului care a condus și a transportat călătorii și poveștile lor preț de 35 de ani, sunt deja vândute la fier vechi. Toate aceste lucruri se întâmplă în condiții în care autoritățile locale au început lucrările de desființare a liniilor de tramvai de pe Calea Națională din Botoșani, marcând astfel demontarea singurei rețele de tramvai construită în România după 1989.

O poveste cât o istorie. Pe urmele singurei rețele de tramvai înființate după Revoluție

35 de ani – atât a fost viața singurei rețele de tramvai înființate după Revoluție, municipalitatea orașului respectiv începând desființarea rețelei de tramvai după ce a casat și tramvaiele utilizate, potrivit clubferoviar.ro.

În conc...

Sursa: https://www.gandul.ro/actualitate/povestea-singurei-retele-de-tramvai-infiintate-dupa-revolutie-demolata-dupa-35-de-ani-istorie-acoperita-de-asfalt-si-vagoane-vandute-la-fier-vechi-20649500

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.