Printre variantele aflate în dezbatere se regăsesc amânarea termenului-limită sau introducerea unui prag flexibil, care să permită comercializarea unui număr redus de vehicule cu motoare convenționale sau hibride. De asemenea, se discută relaxarea obiectivului intermediar de reducere a emisiilor cu 55% până în 2030, considerat de producători dificil de atins.
Argumentele industrieiGermania, Italia și alte țări cu tradiție în domeniul auto au făcut lobby intens pentru modificarea regulilor, invocând scăderea cererii de mașini electrice și competiția tot mai puternică din partea producătorilor chinezi și a Tesla. Directorul general al Ford, Jim Farley, a declarat că actualul calendar nu reflectă „o realitate sustenabilă astăzi în Europa”.
Flotele corporative, vizate de noi măsuriComisia Europeană ia în calcul stimulente fiscale și cerințe speciale pentru companiile care achiziționează mașini de firmă, acestea reprezentând aproximativ 60% din vânzările de autoturisme noi pe...

acum 1 ora
9























English (US) ·
Romanian (RO) ·