Piața cafelei din România trece prin schimbări semnificative. Prețurile în creștere și schimbările în obiceiurile consumatorilor au un impact major asupra industriei, relatează Știrile ProTv.
Impactul asupra cafenelelor
Conform datelor Eurostat, România a înregistrat anul trecut o creștere a prețului cafelei de 6,8%, plasându-se pe locul doi în Europa, după Croația. Această scumpire se resimte atât în supermarketuri, cât și în magazinele specializate.
Creșterea prețurilor a determinat mulți consumatori să renunțe la obiceiul de a ieși în oraș pentru o cafea cu prietenii. Drept urmare, numeroase cafenele mici din București, deschise în ultimii ani de antreprenori tineri, s-au confruntat cu dificultăți financiare.
Delia Avram, specialist în cafea, explică: „O cafenea este o cursă pe termen lung, şi este industria ospitalităţii, ceea ce înseamnă că tu, ca antreprenor, trebuie să fii acolo. Atât în calitate de cunoscător, cât şi de oaspete, ...

                        acum 3 saptamani
                                6
                    






















                        English (US)  ·       
                        Romanian (RO)  ·