Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a mărcii pentru următoarea mașină pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), în timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62...
Prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
Sursa: https://curierulnational.ro/pretul-primul-criteriu-in-alegerea-masinii-motoarele-pe-combustie-interna-revin-pe-crestere-in-preferintele-consumatorilor/
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.