Psihologia consumatorului în 2025: ce te face să alegi un produs în locul altuia

acum 4 zile 7
În 2025, deciziile de cumpărare se iau la intersecția dintre marketing, neuromarketing, încredere și utilitate. Tu alegi ceea ce îți scurtează drumul de la nevoie la soluție, îți reduce riscul perceput și îți oferă dovada socială că merită. Dacă vrei să fii ales, trebuie să construiești experiențe coerente și vizibile, cu ajutorul content marketing care să lucreze împreună cu publicare articole, articole SEO, advertoriale și link building.

Sursa: https://ziare.com/neuromarketing/psihologia-consumatorului-in-2025-ce-te-face-sa-alegi-un-produs-in-locul-altuia-1962419

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.