Publicitatea la jocurile de noroc, doar însoțită de avertismente. Fără desene animate, celebrităţi, muzică sau personaje fictive în reclame și materiale de marketing

acum 11 luni 30
Operatorii de jocuri de noroc ar putea fi obligați să afişeze, în toate materialele publicitare, mesaje de avertizare clare, vizibile şi explicite pentru copii „cu privire la comportamentul de joc excesiv sau patologic”, potrivit unui proiect de lege pus recent în dezbatere la Parlament. De asemenea, logo-urile sau numele organizatorilor de jocuri de noroc nu vor mai putea fi puse pe echipamentele sportive ale minorilor. 

Sursa: https://jurnalul.ro/special-jurnalul/publicitate-jocuri-noroc-avertisment-excesiv-patologic-minori-951169.html

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.