Răspunsul Ryanair pentru o turistă care s-a plâns că nu a avut loc la geam: „Poate ar fi bine să te uiți data viitoare”

acum 3 luni 18
Ryanair a răspuns cu ironie unei pasagere care s-a plâns că nu a fost avertizată despre scaunul său fără fereastră. După ce videoclipul său a devenit viral, compania a subliniat că alegerea locurilor pe site-ul lor este clară și că pasagerii ar trebui să verifice detaliile înainte de rezervare.

Sursa: https://adevarul.ro/stil-de-viata/calatorii/raspunsul-ryanair-pentru-o-turista-care-s-a-plans-2390679.html

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.