Reacții negative la intrarea în vigoare a noilor norme UE privind publicitatea politică

acum 1 luna 22

Mediafax

Activștii susțin că legea va provoca o pierdere dăunătoare de informații, după ce a determinat companii precum Google, Meta și Microsoft să blocheze publicitatea politică. Politicienii de ambele părți ale spectrului politic au afirmat că acest lucru ar putea fi în detrimentul dezbaterii democratice.

Comisia a declarat că este conștientă de preocupările serioase și continuă discuțiile cu marile companii de tehnologie pentru a atenua impactul neintenționat. În centrul eforturilor UE se află încercarea de a reduce manipularea politică și interferența străină în timpul alegerilor, potrivit Politico.

Noua lege privind transparența și țintirea publicității politice, care a intrat în vigoare vineri, introduce noi restricții și cerințe de transparență pentru reclamele politice plătite. ...

Sursa: https://www.mediafax.ro/stirile-zilei/reactii-negative-la-intrarea-in-vigoare-a-noilor-norme-ue-privind-publicitatea-politica-23623900

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.