Revoltă pe internet din cauza unei reclame Sephora care jignește victimele Experimentului Pitești
acum 6 luni
38
În contextul deschiderii unui nou magazin în mall-ul din Pitești, programată pentru data de 25 aprilie, Sephora România a adoptat o strategie de promovare controversată, folosind o reclamă pe pagina sa de social media care a fost percepută de public ca fiind asociată cu Experimentul Pitești, un episod întunecat din istoria României.
Concret, în după-amiaza zilei de 23 aprilie, pe contul de Facebook Sephora a apărut o postare în care este o fotografie cu dungi alb și negru și pe care stă...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.