Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului reprezintă destinația turistică România alături de 24 de parteneri expozanți, într-un stand de 105 metri pătrați.
Potrivit Ministerului Economiei, evenimentul reunește anual peste 20.000 de vizitatori și expozanți din peste 50 de țări, fiind una dintre cele mai importante platforme europene de promovare a destinațiilor turistice.
Vizitatorii standului României pot descoperi produse tradiționale, vinuri românești și momente artistice susținute de Ansamblul „Crișana” din Oradea, iar pe durata târgului rulează filme de promovare care ilustrează diversitatea turistică a României – de la peisaje montane și sate tradiționale, până la orașe istorice și evenimente de iarnă.
Ministerul mai anunță că Polonia reprezintă una dintre cele mai importante piețe pentru turismul românesc. În 2024, peste 100.000 de turiști polonezi au vizitat România, număru...

acum 1 luna
20























English (US) ·
Romanian (RO) ·