Romanian e-commerce retailer evoMAG said it ended 2023 with sales of EUR 42 million, an increase of about 20% compared to 2022. For this year, the company estimates a business growth of between 10% and 20%, depending on the development of the corporate segment and sales to public institutions.
Last year, evoMAG recorded the highest sales in established product categories, namely mobile phones, laptops, components, and appliances.
“Last year, we focused on what we do best - se...
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.