Românii preferă mărcile private. Brandurile retailerilor au depășit mărcile tradiţionale în şase categorii alimentare

acum 57 minute 10

În prezent, competiţia dintre mărcile private şi brandurile tradiţionale este mai intensă ca oricând. Retailerii şi producătorii vin cu oferte şi reduceri în încercarea de a atrage consumatorii într-o perioadă economică dificilă.

Potrivit calculelor ZF bazate pe date din piaţă, românii cheltuie anual între 5,6 şi 6,6 miliarde de euro pe produse sub mărci private precum Pilos, K-Classic, Gusturi Româneşti, Hanul Boieresc, Tex sau Qilive, iar cea mai mare parte a acestor sume merge către produse alimentare.

Datele pornesc de la faptul că mărcile proprii ale retailerilor au ajuns la o cotă totală de aproximat...

Sursa: https://www.mediafax.ro/social/romanii-prefera-marcile-private-brandurile-retailerilor-au-depasit-marcile-traditionale-in-sase-categorii-alimentare-23653015

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.