Sub umbrela Room12 sunt organizate evenimente care atrag indivizi din domenii diverse, cu vârste diferite, care au depășit înțelegerea luxului ca fiind averea financiară și care își doresc să își petreacă timpul într-un mediu discret și privat
Room12, primul proiect de lux de tip concept house din România, parte a companiei Artful Living, lansează programul Room12 Membership, pe care își propune să îl dezvolte la o valoare recunoscută internațional. Room12 Membership este modalitatea de a intra în comunitatea construită în jurul clădirilor și locuințelor Room12.
Compania a finalizat prima clădire Room12 anul trecut, în București, în cartierul Primăverii, unde oferă spre închiriere, în regim hotelier, 13 apartamente cu un design unic și servicii de ospitalitate de 5 stele.
Room 12 oferă spre închiriere apartamente cu suprafețe între 85-167 de mp utili, cu servicii de concierge complexe și superioare celor specifice hotelurilor. Costurile lunare de închiriere ale apartamentelor se situează între 4.000 și 7.000 de euro.
În prezent, compania lucrează la cel de-al doilea proiect rezidențial Room12, care se construiește în afara Bucureștiului.
„Intenția si planul nostru sunt de a dezvolta Room12 în mai multe locații, ca nume al brandului, împreună cu afacerea de ospitalitate care să operaționalizeze locațiile. Vom avea abordări de design diferite pentru fiecare nouă locație, întrucât nivelul de unicitate este un factor diferențiator major în această nișă.
Punctele comune vor fi serviciile la standarde de 5 stele și facilitățile oferite membrilor și comunității pe care o creăm în jurul Room12”, spune Corina Olaru, owner Room12.
„Acum este cel mai potrivit moment pentru a accelera dezvoltarea proiectelor de tip build-to-rent în industria ospitalității. Piața este în creștere, datorită competitivității costurilor de cazare, și este condusă de un curent global definit de clienți ce caută locații alternative, în defavoarea celor tradiționale, pentru unicitatea proiectelor, autenticitate și serviciile personalizate pe care le pot astfel accesa”.
În ultimul an, Room12 a avut un grad mediu de ocupare de 90% și a generat venituri de 1 milion de lei. Clienții Room12 sunt preponderent expați și români care locuiesc în afara țării și revin recurent în România. Cei mai mulți sunt antreprenori, investitori și high net worth individuals, diplomați, precum și personalități în industria cinematografică (actori și regizori implicați în producții mari filmate în România).
Aceștia pot fi de acum membri Room12, statut ce poate fi accesat atât de persoanele găzduite în clădiri, cât și de persoanele din exterior cu care sunt agreați mai mulți termeni. Membrii acestei artful living society sunt persoane din domenii diverse, cu vârste diferite, care au depășit înțelegerea luxului ca fiind averea financiară. Aceștia au ca subiect valori cu un impact benefic în societate, sunt oameni care nu caută să demonstreze și își doresc adesea să petreacă timpul în medii private și discrete.
Pentru ei, Room12 Membership propune beneficii în cadrul clădirilor, cât și în exterior, în țară și în străinătate.
„Dezvoltăm pentru membrii noștri o rețea de parteneriate prin care cardul de membru Room12 va fi cheia către uși ale confortului, exclusivităților și mediilor rezervate indivizilor asemenea lor atât în țară, cât și internațional”, spune Corina Olaru.
Room12 Membership include totodată oferte de colaborare pentru companii pentru evenimente și acces la toate facilitățile dezvoltate de compania Artful Living.
Compania include, pe lângă proiectul de apartamente rezidențiale de lux și cardul de membru Room12, prima aplicație de servicii premium at home on demand din România, Artful Living,
Room12 este un concept unic în România de apartamente rezidențiale servisate la standardele hotelurilor de 5 stele, care a stabilit noi standarde în ospitalitate.
În jurul Room12 se conturează o comunitate care se regăsește sub umbrela unor valori comune și este consumatoare de servicii la standarde înalte. Sub umbrela Room12 sunt organizate evenimente care atrag indivizi din domenii diverse, cu vârste diferite, care au depășit înțelegerea luxului ca fiind averea financiară și care își doresc să își petreacă timpul într-un mediu discret și privat.