Scandal la patiseria Danei Nălbaru. Prețuri mari și nemulțumiri din partea clienților: „135 de lei am dat pe 2 dobrogene, 2 ceaiuri reci și 2 prăjituri”

acum 1 ziua 174
Clienții acuză prețurile și calitatea produselor

Un exemplu care a stârnit controverse este experiența unui client, Mohamad, care a plătit 135 de lei pentru două plăcinte dobrogene, două prăjituri și două ceaiuri reci. Acesta și-a exprimat dezamăgirea într-o recenzie dură:

„Zero gust, exagerat de scump. Dobrogeana e făcută cu brânză fără gust, fără sare. Produsele nu reflectă prețul, iar gustul lipsește complet. Mă întreb dacă review-urile pozitive vin doar din partea prietenilor proprietarilor, pentru că produsele sunt departe de a fi delicioase.", conform cancan.ro.

Mohamad nu este singurul nemulțumit. Alți clienți au relatat experiențe similare. O femeie a criticat o plăcintă de mere pe care a descris-o drept "necomestibilă", având un blat crud și un preț de 24,5 lei. O altă recenzie subliniază probleme similare: "Torturile și prăjiturile sunt frumos colorate, dar complet insipide. Prețurile sunt exagerate, nu merită nici măcar un sfert din suma cerută."

 ...

Sursa: https://www.realitatea.net/stiri/monden/scandal-la-patiseria-danei-nalbaru-preturi-mari-si-nemultumiri-din-partea-clientilor-135-de-lei-am-dat-pe-2-dobrogene-2-ceaiuri-reci-si-2-prajituri_67955994ecca207bb0607b02

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.