Un nou „refresh” media s-a întâmplat zilele trecute în tumultoasa piață a televiziunilor din România. Postul de televiziune IDA, singurul post TV nișat pe zona de Design si Arhitectură, a devenit SENS TV ( și liveonline pe senstv.ro ) potrivit documentaţiei depuse la CNA.
Tematica va rămâne aceeaşi, la fel şi zona de difuzare: naţional şi Republica Moldova. IDA TV, actualul SENS TV (senstv.ro), are din primăvară și un nou acționar în persoana lui Richard Tufeanu, antreprenor cunoscut în mediul de business specific televiziunilor.
Ce e nou? „Muntele chiar vine la Mahomed!”
„SENS TV va fi o prezență distinctă pe piața media. Noul concept își propune să „scoată televiziunea în stradă”. Vor fi foarte multe intervenții din zonele de interes ale cetățenilor, atât din mediul urban cât și din mediul rural. Un alt aspect inedit este și Sens-Mobilul. Pentru a interacționa la propriu cu telespectatorii, am transformat un autoturism într-un platou tv mobil. Astfel, muntele va veni la Mahomed, adică televiziunea la telespectator. Practic, orice persoană (deocamdată, din București) care dorește să-și facă public un mesaj în cadrul emisiunii de matinal a postului nu trebuie decât să ne solicite. Sens-Mobilul va fi la dispoziția sa. Vom lua telespectatorul, chiar și de la el de acasă, îl vom transporta către destinația la care și-a propus să ajungă și, pe parcursul călătoriei, acesta ne va destăinui povestea sa de viață, mesajul ori propria opinie legată de tema emisiunii. Dorim ca telespectatorii să facă parte activ din procesul media. Într-o lume în care virtualul ne acaparează, Sens TV propune interacțiunea directă”, a declarat Richard Tufeanu, managerul postului Sens TV (senstv.ro).
Ce urmează?
SENS TV (senstv.ro) își va îmbogăți în urmatoarea perioadă și grila de programe în care vor apărea emisiuni clasice pentru publicul obișnuit cu formatul de televiziune. „Vor fi emisiuni de nișă business, sănătate, dar și talkshow-uri și emisiuni de autor în care avem colaborări semnate cu realizatori și jurnaliști consacrați în domeniile lor. Pe de altă parte, vom căuta permanent să ne îmbunătățim grila de programe.
La momentul actual, matinalul SENS TV este live de la ora 7 la ora 10, de luni până vineri și, încă de la lansare, s-a bucurat de o mare apreciere a publicului. Ca o parere personală, nu este cu nimic mai prejos decât orice matinal de pe posturile consacrate. Practic, oricine se află în trafic poate accesa pe telefon site-ul senstv.ro și ne poate urmări live sau ne poate asculta în timp ce navighează pe waze sau alt navigator. Suntem înconjurați de profesioniști cu zeci de ani de experiență în televiziune, așa că asta ar trebui să fie garanția că vom face o muncă de calitate, dar singurul care poate valida munca noastră este publicul pe care-l așteptăm cu drag pe SENS TV și senstv.ro”, a explicat Richeard Tufeanu.
Richard Tufeanu împreună cu partenerii lui de aproape 20 de ani, Teodor Bazar, Vali Răduț, Alex Pîrlog și Valentin Stoicescu, ajutați de un colectiv format din tineri profesioniști în domeniu își propun, conform celor declarate, „să inoveze cât mai mult cu putință în această ramura media, aducând în fața telespectatorilor moduri inedite de comunicare”.
The post SENS TV, uberteleviziunea care te ia de acasă! appeared first on Cotidianul RO.