Șiretlicul de la Lidl, Kaufland, Penny sau Carrefour. Cum reușesc supermarketurile să își mărească veniturile folosindu-se de mijloace psihologice

acum 6 luni 13
Marile supermarketuri din România au angajat echipe de psihologi care să pună la cale o întreagă strategie prin care clienții să cumpere mult mai multe produse.CITEȘTE AICI DETALII DESPRE ȘIRETLICUL DE CARE NU ȘTIAI PÂNĂ ACUM!
Citește mai departe...

Sursa: https://www.stiripesurse.ro/lidl-kaufland-penny-sau-carrefour-cum-reusesc-supermarketuri-venituri_3352107.html

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.