Șoferul, pe numele său Sebastian, aduce în atenție provocările pe care le întâmpină, în special atunci când transportă mai multe persoane, invitând pasagerii să reflecteze asupra valorii muncii sale.
„N-am treabă cu nimeni, nu mă interesează. Fiecare vrea să iasă ieftin, fiecare vrea să-și optimizeze costurile. Înțeleg asta, pot să înțeleg asta, sunt om și eu la rândul meu, dar nu pot să înțeleg lipsa de bun-simț și lipsa de respect,” spune Sebastian, șofer de ridesharing pe platforma Bolt.
Acesta susține că majoritatea clienților sunt cu bun simț, însă există un grup de aproximativ 20% dintre utilizatori care afectează experiența celorlalți. Unul dintre cele mai frustrante aspecte pentru el este că oamenii cer curse pentru patru sau chiar cinci persoane, în ciuda faptului că aplicația nu este destinată să accepte mai mult de trei pasageri.
„Cu 14 lei brut, șoferul încasează 10 lei, și vor să meargă patru-cinci persoane, eventual cu tot cu bagaje. Pe legislația din...