Soluția STB pentru călătorii supărați pe șoferi, controlori sau mizeria din autobuze. Cum să accesezi condica de reclamații
acum 3 ore
18
Călătorii sunt încurajați să-și exprime nemulțumirile și să contribuie la îmbunătățirea serviciilor de transport public, scanând un Cod QR și trimițând o sesizare, astfel încât fiecare zi să fie un pic mai bună pentru toți.
„Există în autobuzele STB un afiș în spatele șoferului la care puteți scana codul QR. Se deschide un link unde puteți semnala diferite nereguli sau sugestii, introducând nume, prenume, dată, nr. traseu, nr. inventar vehicul și descrierea evenimentului”, informează o postare făcută pe grupul de Facebook „Reclamații STB (RATB)”.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.