Studiu Starcom România: cum s-au reflectat obiceiurile de consum în alegerile românilor de Paște 2025

acum 6 ore 6

Mediafax

Paștele a trecut, dar comportamentele de consum din această perioadă spun o poveste relevantă pentru întreaga industrie de retail. Potrivit studiului realizat de Starcom România, românii continuă să păstreze tradițiile, dar în același timp își adaptează alegerile la realitatea economică – cu ochii pe prețuri, dar fără să renunțe la emoția și semnificația sărbătorii.

Tradiție vs. comportament: semnificație spirituală sau moment de reconectare cu familia?

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20874

Articolul Studiu Starcom România: cum s-au reflectat obiceiurile de consum în ale...

Sursa: https://www.mediafax.ro/comunicate/studiu-starcom-romania-cum-s-au-reflectat-obiceiurile-de-consum-in-alegerile-romanilor-de-paste-2025-23543748

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.