Țeapă într-un magazin Lidl din România. Cum a ajuns o clientă să plătească peste 300 lei pentru ardei pe care nu i-a cumpărat
acum 6 luni
29
Angajații Lidl au fost acuzați că au înșelat clienți la casa de marcat. Un incident de acest fel a fost relatat de către o clientă. Femeia s-a plâns pe o rețea de socializare că a fost păcălită cu 300 de lei, bani pe care i-a plătit pentru niște produse pe care nu le-a cumpărat.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.