Șapte din zece români declară că principalul motiv pentru care își schimbă comportamentul de consum este dorința de a-și reduce factura la energie, conform unui studiu recent.
Studiul, citat de Hotnews și realizat Leroy Merlin România în colaborare AHA Moments, pe un eșantion de peste 1.000 de persoane, arată că românii s-au orientat, în ultimele șase luni, în general, către măsuri simple și accesibile pentru economisirea energiei.
De exemplu, opt din zece respondenți din segmentul 55–65 de ani au înlocuit becurile clasice cu LED-uri și au adoptat noi obiceiuri de consum.
Aproape o treime dintre gospodării au făcut investiții mai consistente, cum ar fi achiziția de electrocasnice eficiente energetic sau chiar izolarea termică a locuinței.
Mai mult, potrivit studiului citat, pentru următoarele 12 luni, intențiile de investiții se mută către soluții cu impact pe termen lung.
Totodată, trei din zece români își propun să achiziționeze...

acum 12 ore
9






















English (US) ·
Romanian (RO) ·