Conform acordului, Boyu va plăti 4 miliarde de dolari pentru a achiziționa o participație de 60% în operațiunile de retail ale Starbucks în China. Starbucks va păstra o participație de 40% în societatea mixtă și va deține și licența mărcii Starbucks.
Starbucks a intrat pe piața din China în urmă cu aproape 30 de ani și i se atribuie meritele pentru dezvoltarea culturii cafelei în această țară. China este a doua cea mai mare piață a Starbucks în afara Statelor Unite, cu 8.000 de locații.
Însă, în ultimii ani, gigantul din Seattle a întâmpinat dificultăți în China din cauza concurenței din partea unor start-up-uri chineze ieftine și cu creștere rapidă, precum Luckin Coffee. Vânzările Starbucks în China au scăzut în ultimii doi ani fiscali.
Ca urmare, Starbucks a căutat un partener care să o ajute să-și dezvolte afacerea în China, în special în orașele mai mici. În iulie, președintele și directorul executiv al Starbucks, Brian Niccol, a declarat că compania evaluea...

                        acum 6 ore
                                12
                    






















                        English (US)  ·       
                        Romanian (RO)  ·