În această iarnă, Trendyol sprijină patru comercianți români să participe la târgul „Crăciunul Nordului”, desfășurat între 28 noiembrie și 4 ianuarie, la Romexpo, oferindu-le spațiul și căsuțele de expunere. Astfel, antreprenorii se pot concentra exclusiv pe ceea ce contează cel mai mult: produsele și interacțiunea directă cu clienții.
Inițiativa face parte din strategia Trendyol de a sprijini ecosistemul local de e-commerce, oferind comercianților atât vizibilitate online, cât și oportunități de a intra în contact direct cu publicul, într-un context relevant pentru sezonul sărbătorilor.
În cadrul târgului „Crăciunul Nordului”, vizitatorii au avut ocazia să descopere nu doar produse, ci și poveștile din spatele lor, direct de la comercianții prezenți la standuri.
D-toys: de la online la întâlnirea directă cu clientul final
https://www.youtube.com/watch?si=RyZgqxJD9d-cDbWb&v=nI0N6YwRV0A&feature...

acum 2 ore
1





















English (US) ·
Romanian (RO) ·