Într-o lume în care suntem tot mai interesați să mâncăm sănătos și să alegem, pe cât posibil, produsele autohtone, Domino's Pizza, lanțul de pizzerii numărul 1 în lume la livrări, demonstrează că și restaurantele tip fast-food se pot axa pe preparate și servicii de cea mai bună calitate. Conceptul aduce împreună rețete reinventate și inovații tehnologice, pentru a oferi clienților o altfel de experiență atunci când apelează la mâncarea comandată. În prezent, Domino's Pizza numără 25 de locații în țara noastră și aproape 20 de mii în lumea întreagă. Alin Huștiu, CEO-ul francizei în România, ne dezvăluie rețeta succesului marca Domino's!
Domino's Pizza: cum iau naștere preparatele de pe masa ta
Prima dată, deliciul în 6, 8, 10 sau 12 felii marca Domino's Pizza a prins gust și formă în România în urmă cu 13 ani, odată cu întâiul restaurant francizat în București. De atunci și până în prezent, numărul locațiilor a crescut, dar filozofia din bucătărie a rămas aceeași: compania promovează folosirea legumelor luate direct de la producători locali și prepararea unora dintre ingrediente chiar în punctele de lucru. Este unica modalitate prin care restaurantul poate asigura păstrarea unui standard ridicat în ceea ce privește prospețimea produsului care ajunge la client.
"Calitatea ingredientelor este esențială în industria alimentară, tocmai de aceea colaborăm doar cu furnizori de încredere, care se angajează să livreze ingrediente proaspete și certificate. Deținem o fabrică de producție proprie și, înainte de utilizare, testăm orice ingredient. La noi, clienții au garanția că aluatul folosit la pizza este făcut de la zero, frământat cu o zi înainte pentru ziua următoare, că sosul de roșii se face tot de la zero, în fiecare dimineață, fără conservanți, dar și că peperoni din rețetele noastre este maturat vreme de 21 de zile în cele mai bune condiții, fără fierbere sau refrigerare."
(ALIN HUȘTIU, CEO COMPANIE)
Și pentru că mozzarella este ingredientul-vedetă din orice pizza, restaurantul acordă o atenție specială selecției sale: pizzele fac echipă doar cu brânzeturile 100% naturale, care au cu 23% mai puține grăsimi în compoziție, față de alte sortimente disponibile pe piață.
Clienții, invitați să privească pizzerii la lucru
O altă garanție a respectului pentru client promovată de echipa Domino's Pizza este și faptul că orice preparat este asamblat exact în fața cumpărătorului, prin conceptul Pizza Theater, prezent în orice locație. Clientul vede astfel cum decurge întregul proces, iar rapiditatea cu care se desfășoară este, de fapt, singura care poate asocia compania cu restaurantele tip fast-food. Domino's Pizza a adus inovații și pentru cei care decid să comande de la distanță: "Tot cu scopul de a promova transparența în relația cu clientul am creat și un sistem de comandă online, mai ușor și mai atractiv, care îl ține la curent cu progresul comenzii, din momentul în care a plasat comanda, până când aceasta este în drum spre el. De altfel, Domino's Pizza este recunoscut în industria serviciilor de alimentație pentru inovațiile sale tehnologice. Avem inclusiv o aplicație mobilă, dar și o opțiune de livrare rapidă care ne-a adus titlul de <<Numărul 1 în livrări de pizza la nivel mondial>>. Toate aceste inovații au revoluționat experiența de a plasa comenzi și au facilitat accesul clienților la produsele Domino's."
De altfel, eficiența soluțiilor digitale se vede cel mai bine în cifre! În 2021, de pildă, Domino's România a avut cea mai mare creștere la nivel mondial față de orice altă țară din sistemul de franciză: 43%, comparativ cu media de 16%, potrivit CEO-ului.
"În contextul economic actual, va fi din ce în ce mai greu să ținem prețurile în frâu, însă suntem mereu în căutare și testare de noi idei și concepte pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile. Prin feedback-ul clienților și din analiza pieței, ne ajustăm constant rețetele și strategiile de afaceri, pentru a rămâne în pas cu o piață în continuă schimbare."
(ALIN HUȘTIU, CEO COMPANIE)
O inițiativă relativ nouă este și angajamentul luat pentru protejarea mediului: compania a început să își echipeze parcul auto cu mașini și cu scutere electrice, reducând astfel emisiile de carbon. În plus, își propune utilizarea ambalajelor reciclabile, reducerea deșeurilor, precum și impulsionarea clienților să adopte un comportament prietenos cu natura.
Domino's Pizza, un business internațional cu aromă de reușită Domino's Pizza este, la ora actuală, un business internațional, care bucură zilnic cu preparatele proprii peste un milion de oameni din lumea întreagă. Afacerea a luat naștere în anul 1960, în Michigan, Statele Unite, sub forma unui restaurant de cartier. Câțiva ani mai târziu , pizzeria număra deja 200 de locații. În România, conceptul a ajuns în anul 2010: astăzi, doar în București există 19 puncte. În prezent, 60% dintre comenzile primite sunt făcute digital, Domino's Pizza rămânând liderul global în zona de restaurante cu servire rapidă pe segmentul de pizza.