Un client fidel al restaurantului Shrimp Basket din Pensacola, Florida, a devenit subiectul unei povești impresionante despre atenție, empatie și solidaritate.
Timp de 10 ani, Charlie Hicks, în vârstă de 78 de ani, a venit zilnic de două ori pe zi la același restaurant, comandând mereu același lucru: o cană de gumbo, cu puțin orez și fără biscuiți.
La prânz și la cină, rutina lui era atât de exactă încât personalul ajunsese să se bazeze pe ea. Bucătarul-șef Donell Stallworth spune că regularitatea lui Hicks era remarcabilă.
„Domnul Hicks nu pierde nicio zi. Deschidem ușile, domnul Hicks este acolo să ne întâmpine ”, a declarat Stallworth pentru CBS News.
Însă, în luna septembrie, Hicks nu a mai apărut timp de câteva zile. Absența lui a ridicat imediat semne de întrebare.
„Am știut atunci că ceva nu era în regulă”, a spus Stallworth.
Temându-se de ce era mai rău, bucătarul-șef a luat o decizie care avea să-i salveze via...

acum 18 ore
3






















English (US) ·
Romanian (RO) ·