Unul din doi români a făcut achiziții în ultima lună, impulsionat de reclame
acum 4 ore
11
Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research oferă o imagine detaliată asupra modului în care reclamele și cumpărăturile online influențează comportamentul de consum al românilor. 46% dintre români declară că au fost influențați de reclame și au făcut achiziții ca urmare a acestora în ultima lună. La nivel național, reclamele TV domină ca […]
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.