”Într-adevăr, în începutul lunii februarie, platforma informatică a prezentat perioade de indisponibilitate, după care, începând cu 7 februarie, nu a mai funcţionat deloc pe componentele importante, utilizate cel mai frecvent în sistem, motiv pentru care Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a ridicat cele două reguli importante în utilizarea platformei, şi anume, nu s-a utilizat în primul rând sistemul online al platformei, s-a trecut la utilizarea offline a sistemului şi nu s-au mai raportat în termen de 3 zile serviciile acordate şi de asemenea nu s-au mai validat serviciile cu cardul de asigurări de sănătate până când platforma a fost pusă iarăşi în funcţie în parametrii optimi”, a declarat, luni seară, la un post TV, vicepreşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Larisa Mezinu.
Potrivit acesteia, ”platforma este una învechită, este utilizată peste capacitatea ei de a funcţiona în parametrii optimi, aşa cum a fost construită”.
”Putem spune că este ţinut...