Când vine vorba de profit, între dorința de a face bani a comercianților și decența cerută de clienți este o graniță atât de fină încât, nu de puține ori, una dintre părți o încalcă. S-a întâmplat de curând, iar incidentul a fost rapid „rostogolit” pe social media, stârnind vii reacții.
Cei care au aflat povestea asta s-au inflamat, arătând cu degetul disperarea patronilor de localuri.
Încărcarea telefonului la restaurant se plătește, mai nou
Dar, să vedem ce s-a întâmplat, mai înainte de a judeca.
Clientă fidelă a unui loca numit „Urbinati”, situat pe via Paolo Toscanelli 121, în Lido di Ostia, pe coasta litoralului italian, o femeie a cerut, într-o zi, să-și poată încărca telefonul mobil rămas complet fără baterie la una dintre prizele localului.
Fără să se aștepte, i s-a trântit următorul răspuns: pentru jumătate de oră de încărcare trebuie să plătească 50 de cenți, scrie playtech.ro.
Cum avea nevoie urgentă de telefon,...