Wizz Air, cel mai mare operator aerian low cost din România, a raportat, în cadrul conferinței de presă de la Londra cel mai buun sezon de vară din istoria companiei ungare și a prezentat progresele din ultima jumătate de an din cadrul planului de transformare „customer first compass”, o investiție în valoare de 14 miliarde de euro.
Prin acest program, compania a înregistrat cel mai bun sezon de vară de până acum, cu o rată medie de finalizare a zborurilor de 99,5%, în timp ce flota companiei a crescut la 249 de aeronave.
Oficialii companiei au detaliat politica companiei de a oferi bilete la prețuri mic, pe care clienții și le pot permite, cât prețul unei perechi de pantofi sport, astfel că 30% din zboruri sunt disponibile la un preț de sub 40 de euro.
10.000 de noi abonamente
În cadrul conferinței, Michael Delehant, Senior Chief Commercial and Operations Officer la Wizz Air, a anunțat lansarea a 10.000 de noi abonamente pentru programul „All You Can Fly...

acum 2 saptamani
17










.jpeg)












English (US) ·
Romanian (RO) ·