XTB: Succesul ciocolatei Dubai pune presiune pe piața fisticului

acum 6 ore 4

Mediafax

Apetitul pentru desertul care împletește gustul ciocolatei cu cel al fisticului, creat de Sarah Hamouda în 2021, a generat numeroase variante alternative, cu rețete diferite față de produsul artizanal. Originalul („Can’t Get Knafeh of It”) a avut un succes atât de mare încât replicile, puse în vânzare sub numele de ciocolată Dubai, s-au răspândit în lumea întreagă.

În Marea Britanie, lanțuri de magazine precum Waitrose, Lidl și Morrisons oferă diferite variante, unele produse de gigantul Lindt. Waitrose a instituit chiar o limită de două tablete pentru fiecare client. Unii observatori, precum Grocery Insight, au contestat, însă, necesitatea de a impune limitări, văzând-o drept o strategie de marketing. Gama de produse disponibile la nivel global este foarte variată, mergând de la branduri de largă accesibilitate până la cele mai selecte și, implicit, mai scumpe, alături de mici producători locali.

Pe lângă rotunjir...

Sursa: https://www.mediafax.ro/stirile-zilei/xtb-succesul-ciocolatei-dubai-pune-presiune-pe-piata-fisticului-23543831

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.