Operatorii 112 sunt instruiţi să citească printre rânduri, dacă apelantul nu poate vorbi clar: Tonul vocii apelantului poate spune foarte mult (Alis Grasu)

acum 7 luni 37
Operatorii 112 sunt instruiţi să citească printre rânduri, dacă apelantul nu poate vorbi clar: Tonul vocii apelantului poate spune foarte mult (Alis Grasu)Managerul Serviciului de Ambulanţă Bucureşti- Ilfov, medicul Alis Grasu, a precizat că, după cazul Caracal, sunt situaţii în
Citește mai d...

Sursa: https://www.stiripesurse.ro/operatorii-112-sunt-instruiti-sa-citeasca-printre-randuri-daca-apelantul-nu-poate-vorbi-clar-tonul-vocii-apelantului-poate-spune-foarte-mult-alis-grasu_3266043.html

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 500 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.