Carrefour renunță la piața din Polonia și analizează să plece și din Argentina. Profitabilitatea grupului francez din România se menține, deși pot exista vânzări
acum 1 luna
29
Grupul Carrefour accelerează reorganizarea internațională și a scos deja la vânzare magazinele din Polonia, după ce a renunțat la piața din Italia. Următoarea țintă ar putea fi Argentina, deși acolo compania deține poziția de lider. România și Belgia rămân printre filialele profitabile, dar și acestea ar putea fi tranzacționate pentru a aduce miliarde de euro, în contextul unei „revizuiri strategice fără tabuuri”.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Carrefour renunță la piața din Polonia și analizează să plece și din Argentina. Profitabilitatea grupului francez din România se menține, deși pot exista vânzări